News

Nowa forma promocji muzyki

SoundCloud to w sieci nowość. Nie tylko portal, ale i zjawisko, które w przestrzeni muzycznej może wkrótce pobić pod względem popularności inne witryny społecznościowe, takie jak choćby myspace.com. Łatwość obsługi, czytelność, prosty interfejs, możliwość uploadowania i przesłuchiwania tracków to niekwestionowane atuty strony.


Jednak czynnikiem, który świadczy o bezkonkurencyjności tego rozwiązania jest możliwość odsłuchiwania i wrzucania utworów w całości, w świetnej jakości dźwięku, jest nawet opcja wrzucania komentarzy w odniesieniu do dowolnego fragmentu kawałka.


Szybka, precyzyjna i skuteczna wymiana muzyki między użytkownikami, czy tez producentami, a labelami to nieocenione ułatwienie. Od teraz, jeśli będziemy chcieli wysłać swoje promo do jakiejś wytwórni, nie musimy biegać na pocztę, czy wysyłać maila licząc, że naszą wiadomość dana skrzynka nie potraktuje jako spam. Umieszczamy po prostu swoje produkcje na swoim profilu, wysyłamy info do konkretnych osób/instytucji i możemy nawet zablokować dostęp do strony osobom, których nie chcemy informować o swoich nowych trackach.


Podstawowe konto, które umożliwia wrzucenie pięciu utworów na swój profil (plus kilka podstawowych dodatków) jest darmowe, jednak każda kolejna wersja konta kosztuje, do 56 funtów za najbardziej rozbudowaną wersję Pro Max.



 




Polecamy również

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →