Marshmello umie w biznes. Do sprzedaży trafi limitowany smak Coca-Coli
Marshmello niejednokrotnie podbił serca odbiorców swoimi współpracami, czy w świecie muzyki, czy to z poszczególnymi markami. Czego możemy się spodziewać po najnowszej z nich? Sprawdź!
Koncerny napojowe a świat muzyki
Marshmello ma na swoim koncie już wiele ekscytujących współprac, zarówno w muzyce podczas tworzenia wspólnych kawałków z Seleną Gomez czy Khalidem, jak i najbardziej nieuchwytnymi markami na świecie, takimi jak popularna gra wideo Fortnite. Producent zawsze stara się szukać sposobu, aby zaskoczyć zarówno fanów, jak i słuchaczy i trzeba przyznać, że wychodzi mu to nadzwyczaj dobrze. Marshmello podjął współpracę z marką napojów Coca-Cola w zakresie zupełnie nowego smaku, dostępnego przez ograniczony czas.
Przeczytaj także: Hardwell o Aviciim: „Nie przekonacie mnie, że jest ktoś lepszy w tworzeniu melodii”
„Muzyka jest potężna w łączeniu społeczności i tworzeniu możliwości wspólnych doświadczeń, bardzo podobnie jak Coca-Cola. Zaproszenie fanów do zanurzenia się w świecie Mello to ekscytujący krok dla naszej marki”. Tak najnowszą współpracę koncernu wraz z amerykańskim producentem określa Oana Vlad, starszy dyrektor firmy do spraw marketingu. Czego możemy się spodziewać po kooperacji?
Coca-Cola o smaku pianek?
Smak ten, będący częścią nowej serii Creations firmy Coca-Cola, jest pierwszym smakiem, przy którym firma współpracuje z jakimkolwiek artystą muzycznym i choć oczywistym mógłby się wydawać napój o smaku pianek, to niestety w tym przypadku odbiorcy artysty będą musieli obejść się smakiem. Wspólny smak Marshmello i Coca-Coli to arbuz-truskawka, oczywiście w połączeniu z klasycznym smakiem marki. Napoje będą dostępne w wersji bez cukru, a sama premiera produktu odbędzie się 11 lipca w USA oraz 21 lipca w Kanadzie.
Wspaniale było współpracować z Coca-Colą przy tej limitowanej edycji napoju, stworzyliśmy wibrującą mieszankę moich ulubionych smaków. Myślę, że smakuje niesamowicie i mam nadzieję, że fani też go pokochają.
Czy spotkamy się z tym smakiem w Europie? Ciężko stwierdzić, lecz należy pamiętać o tym, że cała współpraca jest skierowana głównie dla młodszych odbiorców muzyki w Ameryce. Skupiona przede wszystkim na podzieleniu interesów artysty oraz firmy dla wspólnych korzyści. Jakich artystów EDM zobaczymy we współpracy z Coca-Colą w przyszłości? Dajcie znać na Facebooku.