News

Ghastly: “Powinniśmy zmienić to, jak postrzegamy cały krajobraz social mediów”

Ghastly wyraził swoją opinię o social mediach na swoim Twitterze. Czy branża muzyczna ucierpi przez nadmierne ich używanie? Sprawdzamy! 


Kim jest Ghastly? O jego twórczości i nie tylko

Ghastly to producent, który z każdą nową premierą może zaskakiwać. Amerykanin tworzy muzykę w różnych odmianach EDM. Podczas swojej kilkuletniej kariery wydawał już swoje utwory w takich wytwórniach jak OWSLA, Buygore czy DIM MAK. Czy ktoś z Was kojarzy utwór We Might Fall z Matthew Koma, Crank It z Miją i Lil Jonem czy 666! z Getterem

Nie mieliśmy okazji posłuchać jeszcze Ghastly’ego w Polsce. Natomiast za granicą jest częstym bywalcem największych festiwali. David Lee Crow jest również rezydentem legendarnego klubu Exchange w Los Angeles
Na 24 lutego zaplanowano premierę jego najnowszego utworu Smoke, na którym usłyszeć będziemy mogli wokalistkę Magdalene Duke. Poniżej łapcie zapowiedź tego numeru!

Ghastly feat. Magdalene Duke – Smoke

Ghastly kontra nadmierne używanie mediów społecznościowych i trendów

Na swoim Twitterze Ghastly zamieścił przemyślenia na temat używania mediów społecznościowych i ich wpływu na muzykę w teraźniejszych czasach. Wiadomym jest, że popularność w social mediach może przełożyć się na większy zasięg i pomóc w promowaniu swojej twórczości, ale niesie to za sobą również negatywne konsekwencje. Artyści zamiast skupiać się na tworzeniu, zajmują się liczbami i zadaniami, które stawiają im np. wytwórnie czy inni dystrybutorzy. 
„Niepokojąca liczba rzeczy do zrobienia, setki nieprzeczytanych maili, terminy, problemy logistyczne, zdjęcia i nagrywanie wideo, codzienne spotkania i ciągle rosnąca liczba problemów może sprawić, że artysta sięgnie dna.”
David wspomina również o swojej współpracy z innym artystą, który po odsłuchaniu próbki utworu poprosił go o przerobienie utworu na bardziej „tik-tokowy”.
„Pracowałem z kimś kiedyś na jednym utworze. Zapytał mnie czy mógłbym zrobić ten beat bardziej tik-tokowy. To było dla mnie niesmaczne do przeczytania.”
Czy nadmierne używanie social mediów zniszczy muzykę? Czy artyści zaczną robić tylko muzykę pod konkretne algorytmy? Najgorsze może być to, że mniej popularni producenci nie będą mieli na tyle siły aby przebić się do większego grona odbiorców. Czas pokaże! Całość tweeta tutaj!
Zdjęcie: RUKES.COM



Polecamy również

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →