Współpracy Tomorrowland i Coca-Coli ciąg dalszy. Czas na nowy smak napoju
Jak smakuje świat marzeń? Sprawdź, jak prezentuje się owoc najnowszej współpracy giganta branży napojowej z Tomorrowland!
„Świat marzeń” z perspektywy Tomorrowland
Coca-Cola ogłosiła właśnie swój czwarty eksperymentalny smak na ten rok – Dreamworld. Jest to kolejna współpraca, tym razem z marką Tomorrowland, która jest uosobieniem sceny festiwalowej na całym świecie. Mieliśmy wcześniej już „kosmiczny” Starlight, ulubiony smak Marshmello, edycję o smaku kawy, a teraz to. Kolektyw określa najnowszy smak w ten sposób: Dreamworld zaprasza Cię do skosztowania technicolorowego surrealizmu podświadomości. Wdychaj magię codziennych chwil podczas snu z otwartymi oczami i musującym gardłem.
Przeczytaj także: Zedd został ambasadorem światowej marki gamingowej
Puszka ma przyjemny, niebieski kolor, co w połączeniu z abstrakcyjnymi wzorami nadaje jej swego rodzaju letni charakter. Co więcej, na każdej puszce znajdziemy kod QR, po którego zeskanowaniu zostaniemy przeniesieni do Coca-Cola Creations Hub, gdzie będziemy mogli cieszyć się muzyką wprost z Tomorrowland w świecie AR.
Coca-Cola Dreamworld wykorzystuje pasję pokolenia Z do nieskończonego potencjału umysłu, badając, jak smakuje marzenie. Podobnie jak poprzednie kreacje Coca-Coli, DREAMWORLD bawi się tym, co nieoczekiwane i bez wątpienia sprowokuje odkrycia i dyskusje wśród konsumentów, co z radością przyjmiemy.
Napój jest już dostępny w USA i Kanadzie, gdzie większość społeczności określa jego smak jako niedalekiego kuzyna równie popularnego napoju o smaku mango. Kto z Was chciałby go spróbować? Dajcie nam znać na Facebooku, co sądzicie o tego typu współpracy i jaką markę chcielibyście zobaczyć z gigantem branży napojowej w przyszłości!