Skrillex: dominacja totalna
Mieliśmy już nigdy o nagrodach amerykańskiego przemysłu muzycznego nigdy nie pisać (ze względu na jedną absurdalną i wstydliwą dla Akademii nominację, o której pisaliśmy tutaj: http://www.ftb.pl/kim-jest-al-walser-czyli-totalna-kompromitacja-grammy_news_92155.htm), ale postanowiliśmy zmienić zdanie.
Choćby dlatego, żeby po raz kolejny dać do zrozumienia, jak wielką postacią i nieprawdopodobnie olbrzymim zjawiskiem jest gość znany jako Skrillex. Można nie przepadać za jego muzyką, ale nie można mu odmówić wielkiego wpływu na muzyczną scenę oraz niesamowitej popularności, za którą, w tym przypadku, idzie również poparcie zrzeszonych w amerykańskiej kapitule krytyków i artystów.
Dziś w nocy Skrillex zgarnął wszystko, co można było zgarnąć w elektronicznych kategoriach – najlepsze taneczne nagranie to „Bangarang”, najlepszy elektroniczny album to „Bangarang EP” (jak widać nikomu nie przeszkadzało, że to „bardzo krótki album”), a najlepszy nie-klasyczny remiks to Nero „Promises” we wspólnej wersji Skrillexa i Nero. Amerykańska dominacja Skrillexa trwa!



