News

Robert Leszczyński nowym redaktorem naczelnym LAIFa.

Magazyn „LAIF” od dnia 6 stycznia br. ma nowego redaktora naczelnego. Po odejściu ze stanowiska Łukasza Figielskiego został nim Robert Leszczyński. Człowiek ten najbardziej znany jest z telewizyjnego programu „Idol”, gdzie był jurorem. Pracował on wcześniej jednak między innymi jak odziennikarz muzyczny „Gazety Wyborczej”. Czy zmiana redaktora naczelnego wiąże się ze zmianami w samym piśmie ?

 

 

Odpowiedż na zadane pytanie brzmi: TAK. Leszczyński już zapowiedział zmiany na poziomie  layout’owym oraz merytorycznym pisma. Przede wszystkim nowemu redaktorowi naczelnemu zależy na decentralizacji zawartości pisma – innymi słowy odejścia od tematów stricte warszawskich i okołowarszawskich, pluralizm tematyczny, liberalizacja poglądów przedstawianych na łamach pisma, wyraźne opowiadanie się po konkretnie określonej stronie sporów społecznych, urozmaicenie form dziennikarskich o publicystykę, nawiązanie współpracy ze znanymi nazwiskami i ważnymi postaciami życia społecznego i kulturalnego. Przedział wiekowy odbiorców pisma pozostanie bez zmian i będzie wynosić 18-25 lat. Pierwszy „nowy” LAIF w całości przygotowany przez Leszczyńskiego ukaże się na początku marca 2006 roku.

 

Zanim jednak ukaże się LAIF o którym piszemy, do sklepów trafi drugie wydanie nowej tematycznej mutacji LAIFa – LAIF SPECIAL. Pierwsza edycja tego pisma poświęcona w całości używkom spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Podjęta zatem została decyzja o wydaniu kolejnego numeru, tym razem poświeconemu zimowym sportom ekstremalnym. W LAIF SPECIAL znajdują się trzy płyty CD a w cześci nakładu koszulka reklamowa LAIF EXTREME. Nakład pisma to 55 tys egzemplarzy – cena 8.90 zł w opcji z płytami CD, 11.90 zl opcja z koszulką. LAIF SPECIAL 2 powinien pojawić się w sieci sklepów EMPIK jescze w styczniu. W lutym natomiast do sklepów trafi satndardowy numer magazynu LAIF wraz z płytą CD i walentynkowym gadżetem – modną smycz do telefonu.

 

Jak zapowiada nowy redaktor naczelny – Robert Leszczyński, w marcowym numerze LAIFa powinna znaleźć się specjalna mapa-wkładka wielkości ośmiu formatów magazynu, na której znajdą się wszystkie najważniejsze, największe i najlepsze polskie kluby. Na mapie znajdą się takie informacje jak: nazwa klubu, adres, usytuowanie, wielkość, charakter muzyki i imprez, nicki didżejów rezydentów i gwiazd itp. Publikacja mapy-wkładki uzależniona jest od ilości klubów, chętnych do współpracy.

 

Wydawcą magazynu LAIF w Polsce jest Vindobona Development & Publishing Polska.

 

Tekst: Roman COMPOD Majewski na podstawie opracowania ms/wirtualnemedia




Polecamy również

Imprezy blisko Ciebie w Tango App →