Pseudowydawnictwo w Internecie na wyciągnięcie ręki
Dobra promocja dawno już stała się w produkcji muzycznej czynnikiem równorzędnym, o ile nie ważniejszym, od samej jakości utworów. Niemniej jednak wiadomo, iż promocja promocji nierówna i nie zawsze w materii tej ilość przeważy nad jakością kampanii… Od zarania dziejów Internetu promotorzy zdają sobie sprawę z tego, że im prościej, tym lepiej. Jeśli również wyznajecie tę zasadę, docenicie promocyjny serwis www.viinyl.com, na którym w prosty i przejrzysty sposób wypromujecie swój najnowszy singiel, dodając garść informacji o sobie i utworze oraz łącząc osobistą mikrowitrynę z serwisami społecznościowymi. Serwis jest w tej chwili w wersji beta i wymaga weryfikacji przynależności do zespołu, którego singiel chce się promować. Viinyl reklamowany jest jako substytut czarnej płyty, wydawnictwa z tłem, historią i duszą. Odwzorowywać ma podobno klasyczne „kopertowe” opakowanie, ale czy spełnia swoją rolę? Dajcie znać! |