Przedstawiono pierwsze produkty marki IKEA zaprojektowane przez Swedish House Mafię
Jak dobrze wiemy, Swedish House Mafia to nie tylko utalentowani muzycy, ale także przedsiębiorcy i twarze różnych gałęzi produktów. Szwedzi nadal promują wódkę Absolut, a tym razem padło na jedną z największych firm w historii całego kraju. Szwedzcy producenci postanowili wziąć sprawy w swoje ręce i zaprojektowali produkty specjalnie dla IKEA. Jak im wyszło i co stworzyli? Sprawdźmy!
Kiedyś Swedish House Mafia promowali wódkę
Takie połączenia w przemyśle EDM-owym zdarzały się bardzo rzadko. W marcu 2012 roku został wydany utwór o nazwie Greyhound autorstwa oczywiście Swedish House Mafii. Jest to jeden z najlepiej kojarzonych kawałków w historii całego projektu. Numer ten na Spotify uzyskał 180 milionów odsłuchań, a w serwisie YouTube praktycznie tyle samo.
To naprawdę niesamowity wynik, który statystycznie przegania takie hity jak Miami 2 Ibiza czy One (Your Name). Jest tylko jeden minus, przez który patrzę na Greyhound inaczej niż na inne kompozycje od SHM.
Greyhound nie był tak naprawdę w planach. Został on stworzony na potrzeby promocji drinku – Absolut Greyhound od szwedzkiej marki produkującej wódkę. Kto by pomyślał, że piosenka, która miała „tylko” promować napój stała się międzynarodowym hitem, a nawet przez pewien czas zyskała miano jednego z hymnów muzyki EDM. Jak jednak wygląda współpraca Swedish House Mafii z IKEA? Czy jest równie niespodziewanie? Owszem!
Utwór Greyhound promował wódkę marki Absolut
Piękno tkwi w prostocie
Jednym z najbardziej znanych produktów marki IKEA jest duża torba o nazwie FRAKTA w niebiesko-żółtych kolorach. Tym razem przyszła pora na nowatorskie rozwiązania ze strony Swedish House Mafii. Szwedzi przedstawili trzy nowe wersje tego produktu, oczywiście w odcieniach czerni. Torby zostały stworzone specjalnie dla DJ-ów oraz producentów, które miałyby pomagać w transporcie najpotrzebniejszych dla tego typu zawodów rzeczy.
Axel, Sebastian i Steve mieli swoją własną wizję i chcieli dodać coś swojego do całego produktu. Kiedy mówili o funkcjonalności i potrzebie użycia danych produktów, wiedzieliśmy, że nie damy rady stworzyć jednego, uniwersalnego projektu. Musieliśmy rozwiązać różnorodne problemy ergonomiczne.– mówi Friso Wiersma, jeden z designerów marki IKEA
Więcej produktów z kooperacji IKEA x Swedish Mouse Mafia ukaże się już 9 czerwca w Mediolanie. Cała kolekcja będzie miała ponad 20 produktów domowych. Co będzie ona zawierać i czy będą one przydatne w życiu codziennym? O tym już niedługo!