Polski hip-hop w klubowych remiksach!
Twórczość HCR’a to odwaga w łączeniu różnorodnych brzmień, kolaż gatunków i zamiłowanie do żywych instrumentów. Utwór „Tego Mi Trzeba” reprezentuje typowe dla rapera podejście do muzyki. Artysta podkreśla, że nie obawia się radiowych przebojów, a płytę robi po to, żeby trafić do ludzi. Jednocześnie nie zamyka się w czterech ścianach hip hopu i do swoich kawałków dodaje elementy popu i jazzu. – Najważniejsze jest pokazanie w pełni własnego sznytu – podkreśla.
Kawałek „Tego Mi Brakuje” to stuprocentowy HCR. Na luzie, wymykający się jednoznacznym klasyfikacjom, nie stroniący od chwytliwych melodii i uniwersalnego przekazu – zostawić coś po sobie na tym świecie. W utworze raper przedstawia się jako chłopak, który nie potrzebuje być niczyim autorytetem. Jedyne czego chce od życia to realizowanie własnej pasji i poczucie spełnienia. – Mam w tym ogrom frajdy – mówi.
Towarzyszący singlowi plenerowy teledysk powstawał we Wrocławiu. Wraz z chwytliwym utworem tworzą obraz polskiego hip hopu, który dawno temu opuścił blokowisko.
Oprócz wersji podstawowej utworu (radio edit) powstały dwa remixy przygotowane przez renomowanych producentów sceny klubowej: DJ’a Johnny Bravo oraz Rona Adamsa. Pod pseudonimem Johhny Bravo ukrywa się DJ Łukasz Kalinowski. Za dekami oficjalnie od 2003, choć zaczynał w wieku 14 lat. Mając 11 lat skomponował pierwszy kawałek na Fast Tracker, były to underground’owe rapowe funkujące bity. Pierwszy oficjalny singiel Pure Adrenaline został wydany w kwietniu 2009. Łukasz tworzy duet producencki Johnny Bravo & Mieczyk, wraz z saksofonistą Tomaszem Mieczykowskim.
Z kolei Ron Adams to Adam Rosiak (ur. 10 grudnia 1978 w Warszawie) – polski muzyk, kompozytor i producent muzyczny. Profesjonalną karierę rozpoczął w 2001 r. komponując muzykę do krótkometrażowego filmu w reż. Tomka Bagińskiego „Katedra” nominowanego w roku 2003 do Oscara. Współpracował z największymi agencjami w kraju i zagranicą pisząc muzykę do reklam telewizyjnych emitowanych na całym świecie. Jako producent i remikser pracował dla wytwórnii w USA: Magnatune (LA) I Modiba Recordings (NY), a nieformalnie jako ghost producer dla amerykańskiej sceny EDM, kilkukrotnie wyprodukował utwory notowane na Beatport top100.
Obydwa remiksy już teraz dostępne w serwisach z muzyką w formacie cyfrowym.
![](/lay-gfx/bg-play.png)
![](https://i.ytimg.com/vi/UKY3scPIMd8/hqdefault.jpg)