Nowa reklama Tesli z numerem wyprodukowanym przez… Elona Muska – obejrzyj
Z muzyką elektroniczną przygody miewali naprawdę różni celebryci. Ostatnio była mowa o Shaquille’u O’Nealu i Djibrilu Cisse, który już niebawem zaprezentuje swój kolejny utwór. W środowisku aktorów, którzy uznali produkowanie elektroniki za hobby, mamy np. Kristiana Nairna, który zagrał postać Hodora w Grze o Tron. Tym razem chciałbym przedstawić Wam inną, ale też bardzo znaną postać ze świata show-biznesu!
Elon Musk jako producent EDM-u
Na profilu Elona Muska na platformie Soundcloud znajdują się jego dwa utwory: RIP Harambe z końcówki marca 2019 roku i Don’t Doubt ur Vibe ze stycznia 2020. Ten drugi jest bliższy naszemu elektronicznemu sercu z uwagi na house’owy klimat i naprawdę solidną jakość wykonania. Nikt nie spodziewał się, że założyciel SpaceX i CEO Tesli pójdzie akurat w ten kierunek i postanowi wydać swój własny kawałek akurat w tym gatunku.
Okazało się, że Don’t Doubt ur Vibe zagrali naprawdę sławni artyści, tacy jak Ghastly oraz zespół Louis The Child. Netsky i Odd Mob zajęli się z kolei stworzeniem własnych wersji utworu. Belg swój remiks grał nawet na kilku koncertach, a w tym na Room Service Festival, gdzie pojawili się np. Deorro, JOYRYDE, siostry Krewella czy Oliver Heldens. Kawałek za pośrednictwem Soundcloud został odtworzony prawie cztery miliony razy. Warto wspomnieć, że track pojawił się również w serwisach Spotify oraz YouTube.
Teraz przyszła pora na to, żeby odświeżyć ten utwór, ale w jaki sposób? Kilka dni temu na oficjalnym profilu Tesla Motors na Instagramie pojawił się krótki film trwający półtorej minuty. Przedstawiał on modele samochodów z serii 3 oraz Y, które stworzyły na potrzeby promocyjne tzw. light show z użyciem wbudowanych lamp. Auta miały nawet swoją prostą „choreografię”, a temu wszystkiemu przygrywała oczywiście piosenka Don’t Doubt ur Vibe Elona Muska. Czy oznacza to, że w najbliższej przyszłości otrzymamy od Amerykanina jeszcze więcej muzyki elektronicznej? Tego nie wiemy, ale wiadomo, że wspomniana akcja była jednym z najbardziej niespodziewanych projektów ostatnich miesięcy, jeśli chodzi o firmę Tesla.
Tak wyglądał wspomniany klip z użyciem samochodów Tesli
Organizujesz wydarzenie i potrzebujesz bileterii lub wypromowania swojego wydarzenia?
W Biletomat.pl znamy się na tym, co robimy – dostarczamy emocje uczestnikom wydarzeń, a ich organizatorom zapewniamy 20-letnie doświadczenie w branży rozrywkowej, niezawodność i skuteczność. Chcesz się o tym przekonać? Sprawdź warunki współpracy z bileterią Biletomat.pl, która wraz z Muno.pl, Rytmy.pl i FTB.pl tworzy rodzinę marek grupy mediowej Time For Friends. Naszym celem jest Twój sukces, a dzięki kompleksowej obsłudze przy sprzedaży biletów i promocji wydarzeń jest on w zasięgu Twojej ręki. Dołącz do stale wydłużającej się listy naszych partnerów, z najbardziej znanymi klubami w Polsce i organizatorami największych imprez, koncertów i festiwali.