EUFORIA FESTIVAL 2017 już dziś! INFO organizacyjne!
Odliczamy godziny! O której zmiażdży nas Bryan Kearney, o której rozpocznie się długo wyczekiwany występ Cosmic Gate? Kiedy pozostali? Co jeszcze warto wiedzieć? Przed Wami wszystkie potrzebne informacje prosto od organizatorów EUFORIA FESTIVAL 2017!
’Kolejne święto muzyki klubowej czai się za rogiem. Po raz 13 będziemy mieli okazję wspólnie tworzyć jeden z najbardziej wyjątkowych festiwali w Polsce – Euforia Festival!
Praca, jaką wkładamy w markę od 13 lat procentuje, bowiem już na chwilę obecną możemy poszczycić się rekordową przedsprzedażą. W związku z tym, nikt nie jest w stanie przewidzieć co wydarzy się w dniu festiwalu, więc odpowiadając na wiele pytań odnośnie dostępności biletów w dniu imprezy – polecamy zakup w przedsprzedaży, ponieważ jeśli tendencja z lat poprzednich się utrzyma, może zdarzyć się sytuacja, iż bramy festiwalu zostaną zamknięte.
Ci z Was, którzy częściej bywają na naszych eventach wiedzą, że wyciągamy wnioski i zawsze robimy wszystko, żebyście każdą kolejną edycję mogli zaliczyć do jak najbardziej udanych, bo to Wam tej nocy ma być najlepiej!
Teraz kilka najważniejszych informacji.
WEJŚCIE NA TEREN IMPREZY
Bramy festiwalu zostaną otwarte o godzinie 18, pierwszy dj na scenie pojawi się o godzinie 18.30, festiwal potrwa do godziny 6.
Wejście będzie odbywało się tak jak w latach poprzednich, bramą przy „wędzarni ryb”, a w razie potrzeby uruchomione zostanie drugie wejście.
Osoby niepełnoletnie (minimalny wymagany wiek to 16 lat), wstęp na teren imprezy z pełnoletnim opiekunem.
Nie ma obostrzeń odnośnie aparatów oraz kamer.
Posiadacze biletów VIP wchodzą wejściem na parking Restauracji La Perla (vis a vis parkingu).
Na teren imprezy nie można wnosić własnego jedzenia oraz napojów.
Przy wejściu na teren imprezy hostessy będą dystrybuowały książeczki informacyjne, które będą zawierały takie informacje jak mapka, Time-Table oraz nazwisko kolejnego gościa październikowej imprezy Back & Forth. Przypomnijmy, iż dotychczas poznaliście dwa nazwiska: Vini Vici oraz Dj W (Classics set). W sobotę poznacie 3 nazwisko!
SZATNIA/DEPOZYT/GADŻETY
Po wejściu na teren imprezy, od razu trafiacie na szatnię, która będzie usytuowana obok sceny. Szatnia płatna: 5 zł każda sztuka garderoby, 10 zł plecak/torba/torebka. Każda sztuka garderoby/torby odwieszana jest na osobny numerek. Ma to na celu uniknięcie nieporozumień – jeden numerek, jedna sztuka garderoby. W tym samym miejscu będzie znajdowało się stanowisko z gadżetami, min. koszulki, opaski, czapki z daszkiem, torby, wianki, gadżety LED i wiele innych. Tylko na tym stoisku będziecie mogli nabyć papierosy.
STREFA GASTRONOMICZNA
Na terenie imprezy będą znajdowały się specjalne strefy, w których będziecie mogli nabyć ciepły catering, zimne napoje, piwo wysoko i nisko procentowe, drinki z whisky oraz wódki, napoje energetyczne. Napoje wysokoprocentowe będą dostępne tylko w wyznaczonych strefach.
Na terenie imprezy obowiązuje płatność gotówką.
BILETY
Bilet upoważnia do jednorazowego wejścia na teren imprezy. Bilety elektroniczne będą honorowane tylko w wersji fizycznej – WYDRUKOWANE.
Bilety dostępne w kasie w cenie 110 zł.
TIME-TABLE
18:00 WARM UP
18:30 JACKOB ROCKSONN
19:30 KROS
20:30 ALEX
21:30 EDX
22:50 VISUAL SENSATION LASER SHOW!
22:55 COSMIC GATE
00:15 MARLO
01:30 BRYAN KEARNEY
02:45 WILL ATKINSON
04:00 ARCTIC MOON
05:00 ONTUNE & BLUE SILENCE
BAZA NOCLEGOWA/DOJAZD
Do Boszkowa dojechać można m.in. PKP, którego rozkład z Leszna jest bardzo dogodny.
Właściciele taksówek zapowiadają swoją obecność w Boszkowie podczas festiwalu. Podajemy kontakt do jednego z operatorów, który zapewnia busa 9 osobowego, a w razie potrzeby kolejne pojazdy: 607 202 011 – ABC Taxi.
Vis a vis terenu imprezy znajdują się dwa płatne parkingi.
POLE NAMIOTOWE
Na terenie ośrodka Karczemka znajduje się spory teren, który zostanie przeznaczony na pole namiotowe.
Na terenie ośrodka znajdują się stacjonarne toalety oraz prysznice
Cennik pola namiotowego: 15 zł/os. plus opłata klimatyczna (ok. 1.50 zł). Samochód osobowy 12 zł, bus 20 zł.
Osobą odpowiedzialną za pole namiotowe jest właściciel ośrodka wypoczynkowego Karczemka. Nasza rola ogranicza się do sporządzenia powyższej informacji.
Szczegóły odnośnie pola oraz rezerwacje pod numerem telefonu 609 878 355.
Pole namiotowe znajduje się 700 m (8 min pieszo) od terenu imprezy, polecamy google maps.
Przypominamy, iż w tym roku impreza będzie 3-dniowa.
AFTER PARTY – niedziela, 30 lipca!
After Party odbędzie się na polanie oddalonej o ok 200 m od terenu festiwalu, vis a vis parkingu. Wstęp darmowy.
Time-Table:
06.00-08.00 One DJ
08.00-10.00 Jackob Rocksonn b2b Jackob Roenald
10.00-12.00 DJ Smart
12.00-13.30 Kros
13.30-15.30 onTune (15 lat minęło 2h set)
15.30-17.00 Blue Silence
17.00-18.30 DJ Alex
LOTY ŚMIGŁOWCEM
Podczas najbliższego weekendu będziecie mieli okazję na kilkuminutowy lot śmigłowcem wzdłuż północnego i wschodniego brzegu Jeziora Dominickiego oraz pobliskich pojezierzy i miejscowości. Lądowisko znajduje się na parkingu vis a vis terenu, gdzie będzie odbywało się Before i After Party.
Loty odbywają się w sobotę w godzinach 10-21 (w zależności od warunków pogodowych) oraz w niedzielę w godzinach 10-16.30.
Maksymalna liczba osób 3. Koszt – osoba pełnoletnia 150 zł, dzieci i młodzież do lat 16-130 zł. Lot trwa od 8-10 min w zależności od warunków pogodowych. Rezerwacje oraz szczegóły pod numerem telefonu 664 445 533.
Przed nami magiczny weekend spod znaku Euforia Festivals. Z utęsknieniem czekamy na kolejne spotkanie z Wami. Czekamy na stare, znajome twarze oraz nowych przybyszów, których będzie naprawdę wielu.
Życzymy wszystkim szczęśliwej podróży w obie strony. Niech przez ten weekend towarzyszą nam same pozytywne emocje; miłość do muzyki, przyjaźń oraz radość. Życie mamy jedno, korzystajmy z niego i szanujmy je, bo przed nami kolejne lata, które przyniosą nam niezapomniane chwile’.
BILETY JESZCZE W SPRZEDAŻY:
http://wlotki.pl/bilety/impreza/220233/euforia-festival-2017.htm?ref=ftbimp