’Cause every time we touch, I get this feeling’. To już 17 rok od premiery klasyka euro dance
Everytime We Touch za chwilę osiągnie pełnoletność. Czy od jego premieru był EDM-owy festiwal, na którym nie usłyszeliśmy hitu Cascady?
Cascada wiecznie żywa
Cascada to niemieckie trio, który swój czas świetlności miało na początku XXI wieku w latach 2005-2010. Gatunkowo niemiecki projekt reprezentował euro dance i hard dance, a w swojej karierze byli nominowani to wielu nagród w plebiscytach International Dance Music Awards, World Music Awards i MTV Video Music Awards.
Najwięcej sukcesów przyniosły Cascadzie numery Evacuate the Dancefloor i Everytime We Touch. Jeden z nich właśnie skończył 17 lat i już chyba na stałe zapisał się w kartach elektronicznej historii jako tzw. all time classic.
Cascada – Evacuate The Dancefloor, posłuchaj
Everytime We Touch to klasyk EDM
Jednogłośnie najpopularniejszy numer w dorobku Cascady to Everytime We Touch. Taką samą nazwę nosi tytuł debiutanckiego krążka grupy, który ukazał się w 2006 roku nakładem Zooland. Sam kawałek został po raz pierwszy zaprezentowany amerykańskiej publiczności 16 sierpnia 2005 roku, czyli dokładnie 17 lat i jeden dzień temu za sprawą Robbins Entertaiment.
Czytaj dalej: David Guetta odświeżył legendarne „Satisfaction”
Everytime We Touch przyniosło niemieckim muzykom trzy statuetki w tym tą za Najczęściej Grany Utwór Taneczny w 2006 roku (Napster Awards). W latach 2005-2007 numer wylądował na szczytach list przebojów w Irlandii, Szwecji i Stanach Zjednoczonych i momentalnie przebił się do tanecznego mainstreamu, będąc w nim nawet teraz, 17 lat później.
Hit Cascady upodobało sobie wielu DJ-ów, którzy targnęli się na jego zremiksowanie. W tym gronie są chociażby Hardwell, Maurice West, JSTJR, Sound Rush czy Zedd. Żaden z wymienionych jednak nie dorównał oryginałowi, co mówiąc szczerze nawet nie dziwi.
Cascada – Everytime We Touch, posłuchaj
Tylko w tym roku Everytime We Touch (w oryginale, remiksie lub mashupie) zostało zagrane przed publicznością przez m.in. Zeds Dead, naszego rodaka Blindersa, Valentino Khana, Thomasa Rusha, NERVO czy Dillona Francisa. W latach poprzednich mówimy o takich mainstreamowych tuzach jak The Chainsmokers i Marshmello.
Czy Everytime We Touch to klasyk? Ciężko tak nie nazwać numeru, którego refren śpiewa każdy obecny na festiwalu i koncercie, niezależnie od wieku.
Organizujesz wydarzenie i potrzebujesz bileterii lub wypromowania swojego wydarzenia?
W Biletomat.pl znamy się na tym, co robimy – dostarczamy emocje uczestnikom wydarzeń, a ich organizatorom zapewniamy 20-letnie doświadczenie w branży rozrywkowej, niezawodność i skuteczność. Chcesz się o tym przekonać? Sprawdź warunki współpracy z bileterią Biletomat.pl, która wraz z Muno.pl, Rytmy.pl i FTB.pl tworzy rodzinę marek grupy mediowej Time For Friends. Naszym celem jest Twój sukces, a dzięki kompleksowej obsłudze przy sprzedaży biletów i promocji wydarzeń jest on w zasięgu Twojej ręki. Dołącz do stale wydłużającej się listy naszych partnerów, z najbardziej znanymi klubami w Polsce i organizatorami największych imprez, koncertów i festiwali.