Armada świętuje 1 milion subskrybentów, a Hardwell?
Holenderska wytwórnia na swoje 10-lecie może się pochwalić świetnymi statystykami na Youtubie. Wygląda na to, że kanał Armada TV jest najpopularniejszym kanałem o tematyce tanecznej na całej naszej planecie. Właśnie osiągnął pułap 1 miliona subskrybentów.

Na wszystkich powiązanych z Armadą kanałach subskrybentów są nawet 3 miliony, a wyświetleń ponad 2 miliardy! Lajków jest prawie 10 milionów, najchętniej jak dotąd oglądano „In & Out Of Love” Armina (138 milionów wyświetleń). Na tę specjalną okazję przygotowano megamiks złożony z fragmentów kilkunastu teledysków z kanału Armada TV, gdzie poza Arminem znajdziecie też Motorcycle, Tima Berga (Avicii), Dash Berlin czy Nadię Ali.


1 Million Subscribers Celebration: 10 Years of Armada TV Music Video Mega Mix

Milion subskrybentów wygląda imponująco, no chyba żeby porównać ten wynik z kanałem jednego jedynego gościa, który nazywa się David Guetta (prawie 1 milion 700 tysięcy). No dobrze, Guetta to już gwiazda popu, a więc się nie liczy. To może Tiesto? 1 milion 100 tysięcy, też więcej. Daft Punk też mają więcej niż milion.
Ale najbardziej zaskakuje nas popularność kanału Hardwella. Ten pan przecież nie ma za sobą kilkunastoletniej kariery. To wciąż młody producent, którego popularność wystrzeliła stosunkowo niedawno. Tymczasem wielka gwiazda big roomów może się pochwalić prawie 670 tysiącami subskrybentów, co zważywszy na jego staż jest wynikiem wręcz niewyobrażalnym.
Dzięki tej oszałamiającej liczbie wiernych fanów Hardwell może się pochwalić niesamowitym wynikiem oglądalności jego ostatniego seta z Tomorrowland 2013, który bije w internecie wszelkie rekordy. Po trochę więcej niż 10 dniach obejrzano go już prawie 3 i pół miliona razy! To prawdopodobnie najpopularniejszy na Youtubie set didżejski w historii. Gdyby ktoś miał ochotę nabić licznik o kolejne wyświetlenie, link poniżej:


Hardwell Live @ Tomorrowland 2013