W styczniu Anaheim, we wrześniu Kraków – Targi muzyczne Music Media 2006
Już po raz drugi w dniach 21 do 23 września 2006 odbędą się w Krakowie targi MUSIC MEDIA, największa impreza branży muzycznej w Polsce.
W Centrum Kongresowym Anaheim (miasto niedaleko Los Angeles, znane z Disneylandu i Centrum Kongresowego) w dniach 19 do 22 stycznia 2006 odbyła się impreza pod nazwą NAMM SHOW, czyli jedne z największych targów muzycznych na świecie. W targach uczestniczyło ponad 2 tys. wystawców i 80 tys. zwiedzających. To imponujące dane.
NAMM Show to nie tylko targi, ale także wielkie święto muzyki. Nastrój wielkiego wydarzenia widać na każdym kroku, zarówno wśród wystawców, zawodowych muzyków, członków amatorskich zespołów jak i miłośników muzyki.
Zapytacie, dlaczego piszemy o NAMM Show? Dlatego, że na zaproszenie Działu Międzynarodowego NAMM SHOW, targi odwiedziła delegacja Targów w Krakowie. Pojechali, uczyć się od najlepszych. Teraz chcieliby, aby z czasem, branża muzyczna mówiła: „W styczniu w Anaheim, we wrześniu w Krakowie”.
Tymczasem krakowskie targi muzyczne już we wrześniu. Poniżej informacja o rabatach, dla wszystkich, którzy zdecydują już teraz o zgłoszeniu.
Wszyscy uczestnicy, którzy zgłoszą swój udział i dokonają wpłat /60% wartości zamówienia/ do dnia 16 czerwca 2006 otrzymają rabat w wysokości 20%, a dla wystawców I edycji – SPECJALNA OFERTA – dodatkowe 5% rabatu /w sumie 25% przy wpłacie do dnia 16 czerwca 2006/.
Patronami medialnymi targów MUSIC MEDIA są: miesięcznik „Estrada i Studio” (od pierwszej edycji), TVP3, VIVA, Onet.pl, Twoja Muza, Jazz Forum, Gitarzysta, DJ Word, Magazyn Hip Hop, studio.use.pl, rockserwis.pl, muzyczna.pl oraz Wortal Muzyki Klubowej FTB.pl.
Korzystając z okazji informujemy, że na targach pojawi się także stoisko FTB.pl. W najbliższym czasie kolejne informacje o Targach. Serdecznie zapraszamy!