Wywiad z członkami agencji Essence Music!
Ze względu na ogromne zainteresowanie tegoroczną edycją imprezy Sensation White Polska, postanowiliśmy przeprowadzić wywiad z członkami agencji Essence Music, która jest organizatorem eventu. Liczymy, że odpowiedzi jakie uzyskaliśmy rozwieją wiele Waszych wątpliwości dotyczących tego niebywałego wydarzenia, a jednocześnie pozwolą Wam bliżej poznać ludzi, którzy wkładają wiele serca i wysiłku, abyście mogli bawić się na najlepszych klubowych eventach takich jak Sensation White.
FTB: Kto tworzy agencję Essence Music?
Agencja Essence Music to niewielka młoda firma, którą obecnie tworzą Kasia, Justyna, Agnieszka, Donata, Jarek, Krzysiek, Daniel, Maciej, Łukasz i Kamil.
Właścicielami firmy są Kasia, Jarek, Daniel i Krzysiek. Kasia wraz z Jarkiem bezpośrednio zarządzają firmą. Ponadto Jarek jest dyrektorem kreatywnym odpowiedzialnym za produkcję i design. Krzysiek i Donata zajmują się aspektami prawno-finansowymi firmy. Maciek jest dyrektorem marketingu, wspierają go Justyna i Agnieszka. Łukasz zajmuje się logistyką I asystuje przy produkcji, natomiast Kamil bookingami artystów oraz wizerunkiem agencji w Internecie.
fot. Essence Music
FTB: W październiku we Wrocławiu odbędzie się kolejna impreza organizowana przez Waszą agencję – Sensation White. Jaka będzie tematyka tegorocznej edycji tej wyjątkowej imprezy?
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Sensation White Polska będzie miłość i wszystko co z nią związane.
FTB: Jest to zatem ten sam temat, który w tym roku zostanie zaprezentowany w Amsterdamie?
Dokładnie tak. Co więcej będzie to pierwsza edycja Sensation White o tym temacie po edycji holenderskiej!
FTB: Możliwe zatem, że polską edycje będzie chciało zobaczyć wielu obcokrajowców, którzy nie załapali się na Sensation White w Amsterdamie – nie uważacie?
Dokładnie tak. Już teraz możemy stwierdzić na podstawie otrzymywanych maili, że zainteresowanie polską edycją imprezy wśród ludzi spoza naszego kraju w tym roku jest dużo większe niż w roku ubiegłym.
Warto podkreślić w tym miejscu fakt, że znaczna część biletów z pierwszej puli została zamówiona przez ludzi z takich krajów jak Niemcy, Czechy, Wielka Brytania. Irlandia i Słowenia.
Dlatego też polecamy wszystkim Klubowiczom z Polski jak najszybszy zakup biletów, aby uniknąć sytuacji, w której dostępne bilety zostaną wykupione przez Klubowiczów z zagranicy.
FTB: Czy jest juz znany line-up?
Line-up jest już niemalże kompletny, 80% kontraktów zostało już podpisanych.
Co do samego składu artystów, nie możemy go jeszcze zdradzić, ale powiemy jedno: naszym zdaniem jest dużo lepszy niż w roku ubiegłym. Mamy nadzieję, że spełni on oczekiwania większości Klubowiczów, którzy pojawią się w tym roku we Wrocławiu.
FTB: W takim razie kiedy możemy się spodziewać jego ogłoszenia?
Myślę, że w ciągu miesiąca line-up zostanie przez nas ujawniony. W tej chwili możemy jedynie powiedzieć, że na głównej scenie zagra pięciu zagranicznych artystów.
FTB: Jaki styl muzyczny będzie dominował podczas tegorocznej edycji?
Ponieważ jest to Polska, staraliśmy się dopasować styl muzyczny imprezy do gustów polskich Klubowiczów. W związku z tym line-up został tak podzielony, by reprezentował zarówno trance (2 dj-ów), house (2 dj-ów) jak i progressive w najlepszym wydaniu. Można zatem powiedzieć, że każdy podczas tej wyjątkowej nocy znajdzie coś dla siebie.
FTB: Dlaczego sprzedaż biletów podzielona jest na pule?
Bilety staramy się sprzedawać w pulach, aby umożliwić zakup biletów także tym mniej zamożnym Klubowiczom, dla których wydatek rzędu 150-200 złotych jest dużą kwotą.
W przypadku, gdybyśmy chcieli bilety sprzedawać na podobnych zasadach jak ma to miejsce w Holandii, pojawiłaby się jedna pula w cenie dużo wyższej niż ma to obecnie miejsce w pierwszych pulach sprzedażowych.
Zdajemy sobie sprawę, że nie jest to idealne rozwiązanie, dlatego w przyszłości zamierzamy skorzystać z holenderskich wzorców, póki jednak co, uważamy, że nie byłoby to najlepsze rozwiązanie jak na realia finansowe polskich klubowiczów.
FTB: Jakiej formy sprzedaży możemy się zatem spodziewać w przyszłym roku?
Prawdopodobnie, w przyszłym roku promocyjne pule będziemy kierować jedynie do Klubowiczów, którzy od lat nas wspierają i chodzą na nasze eventy, a pozostałe bilety rozprowadzać będziemy w jednolitej, wyższej cenie.
FTB: Pierwsza pula 2000 biletów rozeszła się w ciągu kilku minut, ile biletów jest przeznaczonych do sprzedaży w sumie we wszystkich pulach?
Hala Ludowa jest w stanie pomieścić wg naszych szacunków około 10 tysięcy Klubowiczów i prawdopodobnie tyle biletów pojawi się w ogólnej sprzedaży. Wielkość ta może jednak zostać nieco zmodyfikowana w przypadku gdy okaże się, że np. scenografia będzie zajmować więcej miejsca niż zaplanowano, ale to dopiero będziemy w stanie stwierdzić po holenderskiej edycji imprezy.
FTB: Dlaczego cena biletu jest wyższa niż w roku ubiegłym?
Ponieważ tegoroczna produkcja jest dużo większa, lepsza i bardziej kosztowna niż w roku ubiegłym.
FTB: W jakich cenach będą bilety VIP i jakie przywileje uzyska posiadacz takiego biletu?
Ceny biletów VIP będą niewiele wyższe niż w roku ubiegłym. Pojawią się dwa typy biletów: bilety Golden Ticket oraz droższe Deluxe Ticket.
W tym roku zamiast dodatkowej sceny muzycznej Deluxe planujemy zbudować specjalną strefę chilloutową (tzw. chillout lounge), gdzie w spokoju będzie można odpocząć, zjeść coś, wypić drinka i porozmawiać. Golden ticket to przede wszystkim bilet upoważniający do wstępu na ogromny balkon widokowy oraz do strefy cateringu.
Ponadto rozważamy możliwość zbudowania odrębnych ekskluzywnych VIP Decks (tzw. platform) dla VIP-ów, które będą usytuowane tuż przy danceflorze jak ma to miejsce w Holandii.
FTB: Czy powstanie hymn imprezy?
Tak.
FTB: Czy przewidujecie dodatkowe sceny i jakieś dodatkowe atrakcje?
Chcielibyśmy, aby Sensation White w tym roku było bardzo przyjazne i dawało wiele możliwości ciekawego spędzenia czasu. Planujemy na Sensation stworzyć strefy, w których będzie można odpocząć, pobawić się, spędzić interaktywnie czas korzystając z najnowszych nowinek technicznych.
FTB: Jak będzie rozwiązana kwestia płatności podczas imprezy?
W tym roku również zamierzamy wprowadzić żetony, gdyż uważamy, że ten sposób płatności dobrze sprawdził się na poprzednich eventach Essence Music. Pragniemy jedynie zwrócić Waszą uwagę na fakt, że kasy żetnowe znajdują się na całym terenie Hali Ludowej (a nie tylko przy wejściach), zatem jeśli napotkacie kolejkę przy jednej z nich, trzeba po prostu podejść parę metrów dalej aby znaleźć następną kasę.
FTB: Czy te same żetony obowiązywać będa w szatni i na terenie imprezy?
Do szatni obowiązywać będą inne żetony, które będzie można nabyć przed wejściem do Hali Ludowej.
FTB: Teraz Wasze ulubione pytanie – jaki kolor stroju obowiązywać będzie w tym roku?
Zgodnie z ideą Sensation White „united in white” jedynym akceptowanym kolorem jest kolor biały. Zarówno górna część odzieży (koszulka, bluza) jak i dolna (spodnie, spódniczka) muszą być w kolorze białym. Przy czym zarówno na górnej jak i dolnej części odzieży mogą pojawiać się różnobarwne elementy, jednak dominującym kolorem musi być biały. Nie może to być kolor beżowy, szary itp.
Obuwie czy torebki mogą być w kolorze dowolnym.
FTB: Jak zamierzacie rozwiązać kwestię wejścia na teren imprezy oraz szatni?
W tym roku główne bramy na imprezę zostaną przesunięte na plac przed Halą Ludową. Plac ten zostanie ogrodzony i zorganizowanych zostanie około 10 bram, przez które wpuszczani będą Klubowicze. Na terenie placu zorganizowana zostanie ogromna szatnia.
FTB: Czy będzie można zakupic oryginalne gadżety Sensation np. koszulki?
Tak, podczas imprezy będzie można zakupić oryginalne gadżety Sensation White. Pojawi się także specjalna kolekcja białej odzieży Essence Music.
FTB: Kiedy wystartuje internetowa strona Sensation White Polska 2007 oraz agencji Essence Music?
Strona polskiej edycji Sensation powinna pojawić się w lipcu, w momencie, w którym opublikujemy line-up oraz program imprezy. Również w tym czasie wystartuje oficjalna strona agencji Essence Music, na której pojawią się wszystkie informacje o imprezie. Co ważne, w tym roku tylko i wyłącznie na tej stronie będzie można zakupić bilety Deluxe, Golden Ticket oraz planowane VIP Decks na tą edycję Sensation White.
W przyszłym tygodniu zostanie uruchomiona specjalna dedykowana infolinia telefoniczna, gdzie będziecie mogli uzyskać wszelkie informacje na temat imprezy, dojazdu, noclegów we Wrocławiu, czy biletów.
FTB: Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i życzymy sukcesów przy organizacji kolejnych wspaniałych eventów!
Dzięki! Pozdrawiamy wszystkich Klubowiczów FTB.pl!