40 euro za oryginalną koszulkę 'Vagabundos’!
Już od dawna żyjemy w świecie, w którym jednym z kluczowych zadań każdej firmy jest odpowiednia dbałość o markę. Do grona takich firm należą też przecież wytwórnie płytowe, więc takie posunięcia jak wyprodukowanie kolekcji koszulek nie powinny nikogo dziwić.
Zaskoczeni mogą być jednak ci wszyscy, którzy pamiętają wytwórnię Cadenza należącą do Luciano jako symbol czystego undergroundu. Kolekcja t-shirtów raczej nie nawiązuje do tego statusu labelu, krótko mówiąc większość komentatorów pisze, że projektanci się trochę nie postarali. Z drugiej strony to kwestia indywidualnego gustu, może Waszym zdaniem te koszulki są świetne?
Tak czy inaczej miłośnicy Luciano i jego „rodziny” muszą przełknąć tę niesłodką pigułkę, tak jak wcześniej musieli przywyknąć do tego, że ekipa Cadenzy zadomowiła się w niekoniecznie pasującym do ich profilu klubie Pacha na Ibizie razem ze swoim cyklem „Vagabundos”. Oto ciąg dalszy serialu pod tytułem „Nowe życie Cadenzy”, tym razem w wersji odzieżowej:).
Fajnie czy nie fajne, jedno jest pewne – trochę za drogie!