X-Factor dla DJ-ów coraz bliżej
Od dwóch lat już słyszymy o projekcie didżejskiego show telewizyjnego, który zapowiada człowiek zaangażowany m.in. w brytyjską wersję X-Factora Simon Cowell. Po ogłoszeniu planów temat na dłuższy czas zniknął z mediów, ale wygląda na to, że wraca ze zdwojoną siłą.

A nawet potrójną – jak się bowiem okazuje firma Syco Entertainment, wspólny biznes Cowella i Sony, znalazła poważnych partnerów do tego przedsięwzięcia. Są nimi T-Mobile oraz – tak, dobrze odgadlście – SFX Entertainment, należący do miliardera Roberta Sillermana koncern, który w ostatnich latach wykupił połowę przemysłu EDM (od Beatportu po ID&T).

Wiadomo już, że program nazywać się będzie „The Ultimate DJ”, a eliminacje do niego rozpoczną się w internecie. Uczestnicy najpierw będą musieli postarać się o „poparcie w mediach społecznościowych”, dopiero później rywalizować będą w „telewizyjnym reality show”. Osoby i instytucje zaangażowane w ten projekt z całą pewnością gwarantują wysoki poziom produkcyjny przedsięwzięcia, pozostaje pytanie czy zadbają o muzyczną różnorodność.
P.S. Pod koniec marca Billboard pisał o spadku wartości akcji SFX po tym, jak na Instagramie pojawił się filmik pokazujący miliardera w bardzo specyficznej pozie (którą jeden z analityków skwitował „chcielibyśmy wiedzieć, czy pan Sillerman jest nadal poczytalny”).
Film znajdziecie pod tym linkiem: