15 sekund nowego Daft Punk
Arcymistrzowie marketingu, trzymania w niepewności i zabaw w zgadywanki,
panowie z duetu Daft Punk zaczynają coraz mocniej o sobie przypominać, co nam
jednoznacznie potwierdza, że jesteśmy coraz bliżej premiery nowego albumu.
Tym razem to już nie tylko pogłoski czy domysły, mamy info o podpisaniu
kontraktu z Columbią, mamy potwierdzenie tego w grafice, będącej prawdopodobnie
okładką nowego krążka. Kilka dni temu charakterystycznie złączone hełmy obiegły
cały świat, budząc zachwyt wszystkich grafików – to motyw tak banalny w swojej
prostocie, a jednak jak to często bywa w przypadku rzeczy prostych, ale nie prostackich
– skuteczny! A także – mimo wszystko – niespodziewany.
W sobotni wieczór podczas popularnego w Stanach programu telewizyjnego Saturday
Night Live pojawiła się 15-sekundowa reklama podpisana logiem i wspomnianą
grafiką Daft Punk, zawierająca krótki fragment – prawdopodobnie – nowego numery
kultowego francuskiego duetu. Oczywiście ten mikrofragment robi w necie sporą
furorę, a przede wszystkim zaostrza apetyty miłośników Daft Punk, którzy mają
już teraz potwierdzenie, że nowa muza duetu będzie z całą pewnością ciekawa.
Tak czy inaczej nie możemy nie wykorzystać okazji, żeby zrobić pierwszego pierwszego
historii newsa o kawałku muzyki trwającym 15 sekund! Oto on:

