Coca-Cola wydała oficjalne oświadczenie, w którym informuje o tym, że łączy siły z Krainą Jutra, aby stworzyć nowe, ogromne doświadczenie osobiste i cyfrowe podczas serii imprez Tommorowland. Sprawdź! 0 UserComments

Tomorrowland rozpoczął współpracę z Coca-Colą. Co szykują?

Artykuł dodano: 13 maja, godz. 13:13
Odsłony: 127x
Coca-Cola wydała oficjalne oświadczenie, w którym informuje o tym, że łączy siły z Krainą Jutra, aby stworzyć nowe, ogromne doświadczenie osobiste i cyfrowe podczas serii imprez Tommorowland. Dostawca napojów oświadczył: Wspólność, miłość, jedność i magia - wiara w to, że wszyscy możemy poczuć każdy rytm jutra już dziś"!


Konkurencja w świecie festiwalowych gigantów

Niedawno Live Nation ogłosił nawiązanie współpracy ze Snapchatem, dzięki której uczestnicy wydarzeń takich jak EDC będą mieli szansę na jeszcze bardziej urozmaicone przeżycie w otoczeniu AR. W międzyczasie kolektyw Tomorrow również pracował nad taką opcją i wraz z podpisaniem kooperacji z gigantem branży spożywczej Coca-Cola, otrzymaliśmy wiele informacji na temat tego, czym to zaowocuje.

Przeczytaj także: Snapchat we współpracy z Live Nation stworzył rozszerzoną rzeczywistość (AR) na wybrane festiwale

Nawiązanie współpracy z globalnym dostawcą napojów Coca-Cola ma przynieść większe, bardziej rozbudowane doświadczenie dla uczestników, które już w tym momencie jest niesamowitym przeżyciem, a przy dołączeniu się takiego giganta jak Coca-Cola, możemy jedynie domyślać się tego, co nas czeka. Jednym z najbardziej ekscytujących elementów nowego partnerstwa będzie konkurs konsumencki, który Coca-Cola przeprowadzi w całej Europie w okresie poprzedzającym lipcowy festiwal, a nagrodami będą między innymi oficjalne bilety VIP na wydarzenia Tommorowland!

Coca-Cola w parze z najlepszą muzyką? Czemu nie!

Ponadto Coca-Cola chce przekazać doświadczenia związane z festiwalem Tomorrowland setkom tysięcy fanów, którzy nie będą mogli przybyć na teren imprezy, poprzez transmisję na żywo bezpośrednio z wydarzenia oraz dostęp do artystów i treści na wyłączność przez autorski serwis, którego nazwa nie została jeszcze ujawniona. Ze względu na to, że bilety zostały już wyprzedane, będzie to kluczowy sposób, aby fani, którzy nie mają wejściówek na żaden z trzech weekendów festiwalu, mogli doświadczyć części emocji, które towarzyszą jednym z największych festiwali muzyki tanecznej na świecie. Thomas Oth, dyrektor krajowy Coca-Cola w Belgii, tak skomentował tę współpracę: 

Pasja napędza wszystko, co robimy w Coca-Cola, a nic tak nie pobudza ludzi do ruchu, świętowania i cieszenia się życiem jak muzyka na żywo. Muzyka, tak jak wspólne spożywanie Coca-Coli, zbliża ludzi, a gdy połączymy te dwie rzeczy, powstaje prawdziwa magia.

Zobacz oficjalne Aftermovie z Tomorrowland 2019

Sprawdź także:

Komentarze
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz...
Komentarze (0)